Administratie en advies

Bij administratie- en advieswerkzaamheden wordt er als het ware in de financiële keuken van een onderneming gekeken. De cijfers worden geanalyseerd en met onze kennis en ervaring geven wij de klant een persoonlijk advies. Maar communiceren is hierbij ook een belangrijk onderdeel, want we hebben immers met mensen te maken. De ene keer vertellen we bijvoorbeeld dat een medewerker mogelijk fraudeert en de andere keer brengen we het nieuws dat een ondernemer een flinke winst heeft gemaakt. Dit maakt het werk leuk en afwisselend.

Onze dienstverlening wat betreft administratie bestaat onder meer uit:

  • samenstellen van jaarrekeningen
  • beoordelen van jaarrekeningen
  • financiële analyse van ondernemingen
  • opzetten van interne administratieve organisaties
  • opstellen tussentijdse rapportages
  • opstellen van begrotingen, budgetten en liquiditeitsprognoses
  • waardering van ondernemingen en aandelen
  • advisering inzake de interne organisatie
Kunnen wij u helpen?

Neem dan vooral contact op zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.